În fiecare an în România se înregistrează din ce în ce mai multe cazuri de cancer de sân, endometrioză, hipotiroidism, infertilitate, sindromul ovarelor polichistice și cancer de col uterin. Pentru aceste afecțiuni există puține surse de informare privind stilul de viață și alimentația corectă. Încă și mai puține lucruri se fac pentru prevenție și educație în rândul tinerelor.

Totuși femeile sunt extrem de dornice să afle informații corecte si dedicate. Asta în special în zona subiectelor tabu, de sănătate intimă, unde spusul lucrurilor pe nume creează deschidere și împuternicire, iar nevorbitul din păcate perpetuează drame și pune vieti in pericol. Pentru că după fiecare întâlnire cu femei pe care am organizat-o in ultimii 5 ani feedback-ul a fost fantastic, mi-am facut curaj să încerc o deschidere către un public mai larg.

Obiectivul meu este ca în perioada octombrie 2018 – mai 2019 să organizez câte o conferință în orasele mari ale țării și să vorbesc deschis femeilor…despre treburi femeiești. Experiența primului eveniment din serie, de la Iași, mi-a confirmat ca e un drum care merită și TREBUIE parcurs, iar eu sunt pregătită să o fac!

Te invit să îmi fii alături! Te invit să lucrăm împreună pentru sănătatea femeilor din România!

  • Oradea–octombrie2018
  • Cluj– octombrie2018
  • București– noiembrie2018
  • Timișoara– ianuarie2019
  • Galați– februarie2019
  • Suceava– februarie2019
  • Sibiu – martie2019

Target audiență: 100 persoane (femei între 22 – 55 ani, venit mediu, studi imedii și superioare)

Durată minimă recomandată: 4 ore (inclus coffee break)

Spațiu – sală de conferințe cu foaier care permite amenajarea unei mici zone expo cu producători locali, branduri selecționate (maxim 6-8 expozanți).
Preț intrare între 60 – 100 lei în funcție de oraș. Ideal parteneriat solid care să permită preț intrare cât mai mic.

Promovare – colaborarecu PR local, campanii targetate facebook și instagram, expunere locală în săli fitness/spa, presă locală, campanii bloggeri locali, la nivel național reviste femei (ctg. Femeia, Avantaje), situri femei și comunități parenting.

Subiecte abordate

  • Femeia că ființă ciclică – fluctuațiile hormonale, emoționale și de metabolism de-a lungul unui ciclu menstrual
  • Alimentația de susținere pe fazele ciclului
  • Impactul modificărilor socio-economice din ultima sută de ani asupra sănătății feminine și cauzele principale ale dezechilibrelor hormonale la femei
  • Nutriția terapeutică pentru cele mai frecvente afecțiuni endocrino-ginecologice feminine

Buget eveniment: 1200 EUR (include chirie sala, costuri promovare, transport și cazarespeaker, coffe break). Nu include fee-ul speakerului, fotograf eveniment.

Peste 85 de femei prezente, 6 expozanți și zeci de produse locale, 4 ore de eveniment, o sala luminoasă cu vedere la Palatul Culturii din Iași, goodiebags  și gustări pentru fiecare participantă.

Promovare locală: Kiss FM Iași și Magic FM Iași– comunicat în calup de știri de 4 ori/zi timp de 3 zie, campanie facebook, pagini partenere, display video Vivertine Iași (cea mai mare și modernă sala de fitness din oraș), flyere și postere în locații partenere în Iași.

Mai multe imagini si testimoniale pe Jurnal de eveniment – Conferinta Iasi 

Parteneri:
@secom: Voucher discount 20% la achizitiile in magazinul Secom din Iasi, mostre cosmetice naturale Andalou Naturals din portofoliul Secom (cu cellule stem din fructe), mostre Uro- Care,  editia Sistemul Urinar al revistei Perspective, Jurnal de Medicina Integrativa
@barza: plasturi pentru dureri menstruale, teste de ovulatie, servetele intime
@cupemenstruale: vouchere cu reducere de 20 % la achizitiile pe site
@bacaniacudichis: vouchere reducere in bacanie
@cuib: gustare sanatoasa

Parteneri media:
@Vivertine
@cuptorulmoldovencei
@kissfm Iasi

Astăzi mi s-au deschis ochii și sufletul!

Prima dată când se discuta felul în care putem regla nivelul de hormoni cu alimentele. Discurs motivant și mobilizator! 

Mihaela e foarte pasionată de ceea ce face, pune suflet, e sigură și stăpână pe ceea ce zice, foarte bun speaker și bine pregătit. E captivantă! 

 

A fost minunat. A depășit toate așteptările. Au fost informații noi, utile și ușor de folosit. S-a adresat multor categorii de femei, de probleme, afecțiuni. Mulțumim frumos pentru toată răbdarea și frumusețea cu care ne-ați oferit informațiile.