Chiar daca stau prost la capitolul poze, tot pot sa ofer prin imagini o idee clara despre cum arata mesele noastre zilnice si  defapt stilul de alimentatie pe care il promovez si il recomand clientilor mei. Iata 3 mese, de la stanga la dreapta mic dejun, pranz si cina…idei simple, satioase si usor de pus in practica.

Retetele sunt cat se poate de simple, clatitele de naut cel putin le exemplific la toate atelierele de gatit, nu stiu daca o sa ma plictisesc vreodata de ele : ) Sosul de iaurt poate fi inlocuit cu varianta vegana din mei fiert sau conopida fiarta – alte doua retete foarte apreciate la ateliere.

Mic dejun – salata de iarna-primavara, clatite de naut si ciuperci shiitake marinate.

Pranz – radacinoase la cuptor, salata de patrunjel cu morcov si conopida, dressing de iaurt cu mustar de casa Verde Aromat

Cina – bol nutritiv ce contine paste cu pesto de patrunjel, migdale tocate, masline uscate si ardei copti.

Retete

Salata de iarna primavara: salata verde, ridichi, patrunjel, ceapa rosie, gulie si morcov ras, putin otet balsamic, ulei de masline, sumac.

Clatite de naut: din 150g faina de naut amestecata cu apa (cu furculita sau un tel mic) rezulta o compozitie fluida ca o smantana groasa in care, in functie de sezon se pot pune legume razuite si verdeturi. Condimentele potrivite sunt cele arabesti pentru hummus – turmeric, garam masala, curry, sare si piper. Aici am pus marar si morcov ras. Se coc in tigaie de clatite cu putin ulei de cocos.

Legume la cuptor: morcov, sfecla, pastarnac, cartofi – se amesteca cu condimente si ulei de masline si se coc pe hartie de copt pana se inmoaie si se rumenesc usor.

Salata de patrunjel: morcov ras, conoida tocata, marar tocat, sare de lamaie, ulei de masline, sumac si sare.

Dressing: iaurt grecesc, usturoi, sare, piper, turmeric, mustar de casa Verde Aromat, ulei de masline.

Varianta vegana: iaurtul se inlocuieste cu 2 buchete de conopida fiarta si 1/2 ceasca de apa

Pesto de patrunjel : 2 legaturi de patrunjel ,usturoi, ulei de masline – se toata in blenderul cu lama S. Se mai pot adauga nuci sau migdale in pesto.