Cam asa arata planul alimentar al unei cliente care are ca obiectiv scaderea in greutate si isi doreste bebe. Clienta este omnivora, incercam sa scadem cantitatea de carne pe care o consuma si sa crestem cantitatea de verdeturi. La pranz mananca de la catering – acolo am acces la meniu si stabilim impreuna ce isi comanda. Merge la sala seara, de 3 ori pe saptamana.

Ce nu reiese foarte clar din plan sunt cantitatile; la capitolul asta, cand nu reusesc sa fiu foarte explicita – de exemplu 1 cutie mica de branza, 2 felii de paine cu avocado, 1 sandwich, ma asigur ca reteta este oricum dietetica, deci n-ar fi sfarsitul lumii daca se depaseste gramajul. Cata supa crema sau budinca de hrisca poti sa mananci? : )

In loc de gustarea de la 10-11 i-am sugerat sa consume fructe sau sucuri/smoothies care sa contina neaparat ghimbir si frunze verzi in sezon (stevie, loboda, spanac).

Pe langa mancare, pentru luna martie recomandarile mele au mai fost:

  • cura de deparazitare cu Giardinophyt (toata familia, durata 3 saptamani);
  • xeno-detox – curatenie in dulapul cu cosmetice, produse de ingrijire si produse de curatenie, inlocuirea cu produse naturale, fara petrochimicale (in special ce intra in contact direct cu pielea);
  • periaj uscat – 7 zile consecutiv, apoi odata la 2-3 zile;
  • suplimentare cu Spirulina si Chlorella dimineata si la pranz in proportie de 2 la 1;
  • rutina de  20 minute yoga, acasa, in zilele fara sala.

Cum vi se pare?

meal plan omnivor

meal plan omnivor

Sper sa va inspire la mese echilibrate, pline de verdeturi si de Savoare 🙂